نتایج کامل اسمکدان 10 فوریه 2012 - WWE Friday Night SmackDown 10 Feburary 2012 Results
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 5331
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




نتایج کامل اسمکدان 10 فوریه 2012 - WWE Friday Night SmackDown 10 Feburary 2012 Results
دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

 

» نتایج کامل فرایدی نایت اسمکدان 10 فوریه 2012 :

یکی از آخرین شوء های اسمکدان قبل از پی پی وی الیمنشین چمبر شب گذشته از اوکلاهوما پخش شد. در فرایدی نایت اسمکدان این هفته پنج بازی برگزار شد که به طبع همه علاقمندان منتظر بازی برایان و اورتن بودند که این بازی در نهایت به سود قهرمان تایتل سنگین وزن به پایان رسید. بیش از هر چیز درگیری پایانی شوء میان بیگشو و اورتن جالب توجه بود که به دلیل تغییر نتیجه بازی صورت گرفت! هم اکنون می توانید در ادامه مطلب شاهد مشروح کامل نتایج این هفته از مسابقات باشید.

 

 



پروموی ابتدای شوء:

در ابتدا گارسیا، شیموس را معرفی کرد و برنده رویال رامبل مچ 2012 به رینگ آمد و گفت: من موفق به کسب این امتیاز در مین اونت رسلمنیا شدم. چیزی که به زودی درباره آن تصمیم خواهم گرفت این است که بر سر تایتل WWE یا سنگین وزن مسابقه دهم! پس از الیمنشین چمبر تصمیم می گیرم که با کدام قهرمان روبه رو شوم. بسیاری از سوپراستار های دبلیو دبلیو ای به من گفتند که هم اکنون تصمیم بگیرم اما دوست ندارم که کسی به من بگوید که چه کار کنم! در ادامه موزیک وید برت زده شد و او وارد رینگ شد و از شیموس بابت گفتن این داستان ها تشکر کرد و گفت: این ممکن است برای همه شگفت انگیز باشد که به شیموس احترام بگذاریم! برت خطاب به شیموس گفت که برای کسب تایتل WWE مسابقه بدهد چرا که اگر سر کمربند سنگین وزن بازی بخواهد، باید با من مبارزه کند! برت از قهرمانی خود در الیمنشین چمبر گفت و عاقبت تلخی که برای شیموس در صورت چلنج در راه است تا اینکه تم سانگ کودی رودز زده شد و وی هم به رینگ آمد. کودی خود را یک برنده در رسلمنیا خواند و گفت: در الیمنشین چمبر، ذهن هیچ کس تواناتر از من نیست و با برد آن مسابقه و شیموس در رسلمنیا، اولین مرد در تاریخ میشوم که دو تایتل را همزمان در اختیار داشته است! حالا موزیک بیگشو زده شد و او هم وارد رینگ شد و سپس گفت: من به شیموس احترام می گذارم و جزء آن "فالا هایی" نیستم که به او دستور دهم! کودی بهتر است دهنش را ببندد! وی ادامه داد: من به بازی در رسلمنیا مقابل شیموس بر سر تایتل سنگین وزن جهان فکر میکنم. یک مسابقه ای که ارزش مین اونت رسلمنیا را داشته باشد! سپس برت گفت: بیگشو، پهلوان کچل رسلمنیاست. اسنوکی رکوردی بهتری نسبت به او در رسلمنیا دارد. سپس رودز هم با تمسخر گفت: او حتی به یک قهرمان بوکس یا کشتی گیر سومو باخته است که در اینجا بیگشو یک چاپ سنگین به سینه رودز زد و شیموس هم روی برت کار کرد و با یک کلوسلاین وی را به بیرون رینگ پرتاب کرد! این بخش با پخش تم سانگ شیموس و فرار کردن برت و رودز از رینگ به پایان رسید.


مسابقه اول: د گریت کالی در مقابل جیندر ماهال .................. برنده مسابقه: د گریت کالی
کالی به راحتی با اجرای براین چاپ و سپس پانجابی توانست هم وطن خود را شکست دهد!


مسابقه دوم: بث فینیکس در مقابل آلیشا فاکس................... برنده مسابقه: بث فینیکس
فینیکس موفق شد که با اجرای گلم اسلم موفق به پین کردن حریف خود شود.

» پس از پایان بازی، فینیکس مجددا برای گلم اسلم دوباره روی فاکس رفت که موزیک تامینا زده شد و وی به سرعت به رینگ آمد. فینیکس هم پشیمان شد و هر دو تا جائی که فینیکس رینگ را ترک کرد، در حال لبخند زدن به هم بودند!


مسابقه سوم: تگ تیم مچ ........................................... برنده مسابقه: بیگشو و شیموس
» در این بازی فیس ها در مقابل کودی رودز و وید برت قرار گرفتند.

شیموس پاوراسلم را روی برت اجرا کرد، سپس بیگشو یک اسپیر روی رودز رفت و شیموس هم با اجرای بروگ کیک، کار را تمام کرد!


پروموی مایکل کول:

کول در رینگ حضور دارد و دوست دختر برایان را معرفی کرد و ایجی وارد رینگ شد. ایجی گفت: احساس بهتری نسبت به قبل دارد. گردن من هنوز کمی مشکل دارد اما هفته آینده می توانم آن را باز کنم! امیدوارم که در فصل بهار بتوانم مجددا کشتی بگیرم! سپس ایجی از همه به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد که کول گفت: هیچ کس نمی داند تو چه کسی هستی! من باور ندارم که کسی تو را حمایت کرده باشد. تو اگر بیگشو را مقصر میدانی پس چرا مجددا در راء گذشته با او برخوردی کردی و هیچ صدمه ای ندیدی؟! چرا تو با این وضعیت در بیرون رینگ حضور داشتی؟ ایجی پاسخ داد: چون دنیل از من خواست و من او را دوست دارم! من هرگز بیگشو را سرزنش نمی کنم. درگیری های لفظی میان کول و ایجی بیشتر شد تا اینکه دنیل برایان وارد آرنا شد و گفت: کول اگر یک کلمه دیگر با ایجی حرف بزند، هر دو دستش را می شکنم! سپس کول، میکروفون را به ایجی داد و رینگ را ترک کرد. برایان گفت: خبری برای همه دارم، من بزرگترین کشتی گیر هستم و من قهرمان سنگین وزن جهان هستم! من یکشنبه گذشته در طبیعت بودم در حالی هر کس دیگر در حال تماشای سوپر براول (بیگشو) و گوشت خوردن بود! من از ایجی مراقبت میکنم. سپس وی بوسه ای به سر ایجی زد و وی را در آغوش گرفت! سپس در حالی تماشاگران به او نامهربان بودند، وی همراه با ایجی رینگ را ترک کرد و به بک استیج رسید و دقایقی بووو تماشاگران را نیز تحمل نمود! سپس پس از بازگشت از کارمشال، برایان و ایجی در حال قدم زدن در استیج بودند که تدی لانگ آمد و برایان گفت: نیاز به یک روز شخصی دارم! لانگ گفت: در صورتی که ایجی بخواهد، برای وی وسیله حمل و نقل فراهم میکنم! سپس لانگ گفت: اگر برایان، ساختمان را ترک کند و بازی امشب را انجام ندهد، تایتل خود را واگذار خواهد کرد!


مسابقه چهارم: تد دیبیاسی در مقابل هانیکو....................... برنده مسابقه: تد دیبیاسی
هانیکو برای اجرای آرم بریکر رفت که در حال اجرا، دیبیاسی رول آپ کرد و برنده شد.


مین اونت
مسابقه پنجم: رندی اورتن در مقابل دنیل برایان..................... برنده مسابقه: دنیل برایان

در اواخر بازی برایان تایتل خود را گرفت و به سمت بیگشو که در کنار میز گزارشگران بود، رفت تا به وی حمله کند اما بیگشو به وی حمله کرد و مجددا او را به داخل رینگ فرستاد و اورتن هم RKO را اجرا کرد اما قبل از آن، بازی DQ شده بود و اورتن بازی را واگذار کرده بود!
» پس از اعلام پیروزی برایان، اورتن به خارج رینگ نزد بیگشو رفت و به وی اعتراض کرد و او را هل داد تا اینکه بیگشو وی را به سمتی پرتاب کرد و اورتن هم به او حمله کرد و دو استار در کنار میز گزارشگران با هم درگیر شدند. بیگشو مجددا اورتن را به سمت رینگ پرتاب کرد اما اورتن باز هم به او حمله کرد. شوء در حالی که هر دو در حال زدن هم بودند و برایان با لبخند در حال ترک آرنا بود، به پایان رسید!


نظرات شما عزیزان:

****يه خبر خيلي جالب****
ساعت11:56---23 بهمن 1390

يه خبر خيلي جالب
مي خواستم يه سايت رو بهتون معرفي کنم که با عضويت در اون مي تونيد موبايل مجاني که مدلش را هم خودتون انتخاب مي کنيد دريافت کنيد.
تعجب نکنيد چون حقيقت داره منم اولش باور نمي کردم تا اينکه يکي از دوستامو ديدم ديدم که از اين سايت يه دونه نوکيا N8 برنده شده بود. اون موقع منم تصميم گرفتم ثبت نام کنم چون ديدم که ثبت نام کردنش هيچ ضرري نداره تازه سود هم داره. به شما هم توصيه مي کنم حتما توي اين سايت ثبت نام کنيد. چون هيچ چييزي رو از دست نميديد بلکه يه چيزي هم بدست مياريد.
تازه توي اين سايت نه تنها موبايل بلکه MP3 PLAYER و کامپيوتر و لپ تاپ هم مي تونيد انتخاب کنيد.
فقط کافيه يه بار به اين سايت سر بزنيد و ببينيد که چند ميليون عضو داره!
ابتدا در سايت عضو شويد. براي عضويت بر روي لينک زير کليک کنيد:
http://www.xpango.com?ref=92656057
بعد بر روي چيزي که ميخواهيد انتخاب کنيد(موبايل و ام پي تري پلير و ...) کليک کنيد. سپس روي گزينه ي sign up now يا register now کليک کنيد و بعد طبق مراحل زير عمل کنيد:
First name : نام خود را بنويسيد.
Last name : نام خانوادگي خود را بنويسيد.
Email : آدرس ايميل خود را وارد کنيد (آدرس ايميل شما بايد واقعي باشد چون بعدا به آن نياز داريد.)
Password : براي خود يک پسورد انتخاب کنيد.
Address1 : آدرس خود را دقيق به انگليسي بنويسيد. (نوشتن آدرس به انگليسي را ياد بگيريد چون موبايل يا هر پکيج ديگري که انتخاب کرده ايد به آدرستان ارسال خواهد شد) لازم نيست در اين قسمت نام شهر و استان و کد پستي و... را بنويسيد چون در قسمت هاي بعدي اين اطلاعات را وارد خواهيد کرد)طريقه نوشتن آدرس انگليسي به اين شكل هست

نوشتن آدرس در زبان انگلیسی برعکس فارسی از نام شروع می شود و به کشور ختم می شود. بنابراین در این قسمت ما شما را با نحوه تبدیل آدرس خود به زبان انگلیسی آشنا می کنیم.

یعنی شماباید ابتدا باید نام و نام خانوادگی را بنویسید. بعد شماره پلاک یا شماره طبقه را بنویسید. سپس نام کوچه و پس از آن کدپستی و نام شهر، نام استان ونام کشور را بنویسید.

در نوشتن آدرس باید توجه داشت، ترجمه اسامی خاص و عبارات ، کار صحیحی نیست و کلمات را به انگلیسی بنویسید. به عنوان مثال اگر اسم کوچه ای شهید آذری می باشد باید به صورت Shahid Azari نوشته شود و کلمه شهید را نباید ترجمه کرد و به صورت Martyr نوشت. در این قسمت به کلماتی که معمولا" در نوشتن آدرس ها کاربرد دارند، اشاره می کنیم.

واحد: Unit ----- طبقه: Floor ----- شماره (پلاک): No ----- کوچه: Alley ----- بلوار: Blv

خیابان: St ----- میدان: Sq ----- بزرگراه: Free Way ----- چهار راه: Cross ----- بعد از: After

قبل از: Before ----- جاده: Rd ----- خیابان بزرگ: Ave ----- روبروی: In Front of

جنب(نزدیک): Near ----- طبقه اول: First Floor ----- طبقه همکف: Ground Floor

ابتدای: First of ----- انتهای: End of ----- بن بست: Dead End ----- ساختمان: Building

البته کلماتی مثل اعداد ترتیبی و یا جهات اصلی و غیره را نیز نباید فراموش کرد.
نمونه یک آدرس کامل پستی در زیر آورده شده سعی شده بیشتر لغات در این آدرس استفاده شود، تا شما دوست عزیز با رعایت قوائد نوشتن آدرس بتوانید نشانی دقیق پستی خود را قید نمائید.

برای مثال:
تهرانپارس- خیابان شریعتی- بعد از چهار راه تیر انداز- خیابان 160 غربی- پلاک 38 – واحد12 .
Unit 12, No 38, West 160 St, Shariatee Ave, after Tirandaz Cross, Tehran Pars
Address2 : مي توانيد آدرس يکي از اقوامتان را بدهيد تا در صورت حضور نداشتن شما هنگام ارسال پکيج آن را به آنجا ببرند.
Town/City : شهر خود را بنويسيد.
County/State : استان خود را بنويسيد.
Country : نام کشور خود را انتخاب کنيد.
Gift: نام هديه خود را انتخاب کنيد.
Post code/Zip : کد پستي منزل خود را وارد کنيد.
Refral ID : در اين قسمت کدي وجود دارد به آن دست نزنيد.
در قسمت Term and Condition يک تيک بزنيد.
توجه : اگر کد نوشته نبود به معني اين است که ثبت نام شما ناقص است. نگران نباشيد وقتي شما بر روي ايميل فعالسلزي که پس از ثبت نام کردن براي شما ارسال مي شود کليک کنيد ثبت نام شما کامل خواهد شد.
بعد وارد صفحه اي خواهيد شد که لينک زير مجموعه گيري شما در آن موجود است.
با توجه به کالايي که شما انتخاب ميکنيد بايد تعدادي زير مجموعه بگيريد تا برنده آن کالا شويد.
مثلا براي گوشي Apple iphone 4 16 gb بايد 38 زير مجموعه بگيريد و براي گوشي نوکيا N8 بايد16 زيرمجموعه بگيريد و...
به همين راحتي ميتوانيد صاحب موبايل يا لپ تاپ يا ... شويد. يعني شما اين تعداد آشنا نداريد که از طريق شما عضو شوند و شما برنده شويد؟
پس دست به کار شيد و ثبت نام کنيد.
براي شروع ثبت نام مي توانيد بر روي لينک زير کليک کنيد:
http://www.xpango.com?ref=92656057



همه
ساعت10:37---23 بهمن 1390
تمام ترفندهاي کامپيوتري توي اين آدرس

سلام دوست خوبم. مي خواي تمام ترفندهاي کامپيوتر رو بياموزي و حتي درست کردن سايت ؟؟؟؟بيا پيش ما. راستي از چت روم هاي ميهن چت و مهشر و غيره.... بي زاري؟؟؟ بيا آدرس چت روم ما رو توي وبت بزار. ما يک بنر رايگان برات مي سازيم. وشما را در دسترسي سريع که بيشترين بازديد را در روز دارد لينک مي کنيم.
www.chat.zxr.ir
www.onetow.loxblog.com

باتشکر : سيما جون : تمام کارهاي سايت سازي رو که داري از من بپرس
با تشکر: شيما جون : تمام ترفندهاي کامپيوتر رو از من بپرس
مدير کل سايت: سعيد افشين : ساخت بنرهاي تبليغاتي

www.chat.zxr.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس